2 Ekim 2010 Cumartesi

İSMEK KURSLARI 150 BRANŞTA ÜCRETSİZ EĞİTİM..........

Merhabalar...Uzun zamandır sizinle birşeyler paylaşmadım,bu aralarda boş durdummu?hayır......... durmadım.İsmek'e (İstanbul Meslek Edindirme Kursu) kayıt oldum eylül başında ama bu sefer stilistlik branşına kaydımı yaptırdım.Bakalım bir gitmediğim bölümümden bu branş kalmıştı onada gidersem tamam olacak diye düşünüyorum.:)))) Birşeyleri dikmek istiyorsan önce tasarlaman-çizmen-kalıbını çıkarman-dikmen gerekmekte ben bu aşamanın en başına döndüm.İnşallah başarabilirim.Giyim branşınada devam edeceğim gene tabiki ondan vazgeçemiyorum zaten.Uzun süredir bir dükkan açma hevesim var artık bu sene bunu başarmalıyım diyorum kendi kendime.Şöyle uygun bir dükkan bulursam hemen tutacagım araştırmaktayım,şimdilik.Herkese tavsiye ederim İsmek kurslarını çok eğitici,öğretici,dışarda bir dünya para verip yarım yamalak bir eğitim görmektense hem parasız,meslek edinebileceğimiz bir olanak var elimizde herkes değerlendirmeli.Benim bu sene 6.senem,bıkmadan usanmadan her sene gitmekteyim.Vazgeçemiyorum.Ortam çok güzel okul gibi.arkadaş çevresi ediniyorsun,kendini geliştiriyorsun.İlgilenenler için kayıtlar devam etmekte tabiki istediğiniz branşta kontejan dolmadıysa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder